Wanted

Som jag skrev för X-antal veckor sedan, höll jag på att arbeta ihjäl mig med två affischer till en teater- och dansföreställning. Tja, nu är de klara! Eller de har vart klara sen i somras men jag ahr bara glömt att lägga ut dem här, som jag lovade.
 
 
Denna affisch samt en annan (som är i megastort format så den går ej att ladda upp) sitter nu utplacerade på diverse ställen i Västerås, två busshållsplatser (suuuuperstora!) samt på ett tiotal bussbakar. Det kändes extremt konstigt att se mina, MINA affischer runt i stan! Det var ju inte länge sedan jag satt och arbetade med dem på min dator! Men sen kom egoboosten, "Jag har affischer i staaaaa-aan!". Lite coolt är det ändå hehe.
 
Nog av mitt ego-pepptalk!
 
PS: Jag är själv med, så om ni vil se mig dansa runt i nunnekläder och agera statist - KOM OCH KOLLA!
 
 


Kommentarer
Belinda aka. Beliboy

Herrejävlar va det där ser ut som Filip Hammar!

2012-08-29 @ 20:58:32
josefin mandarin

fett dyrt:((((

2012-08-29 @ 21:58:22
URL: http://mkeys.blogg.se/
T

JAG SKA GÅ!!!

2012-10-16 @ 19:41:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0