Välkomnar mig till bloggvärlden med applåder och glada hejarop!

Klantade till det, råkade i min iver radera mitt tidigare "presentationsinlägg", så här kommer ett nytt!

Mitt namn är Alida och jag bor i Västerås. Jag är 17 år och går första året på Carlforsska gymnasiets Estetik och Media-linje. Mitt stora intresse är att fotografera och min kamera är en trogen vän. Jag tycker om att skapa vackra, ibland konstiga, fotografier, redigera och illustrera på datorn.
Jag är en glad, kreativ och utåtriktad flicka som försöker fundera ut medningen med livet och vem jag är.
För att tydliggöra mitt bloggande kan jag säga att...:
1. ... jag kommer inte skriva om vad jag gör varje dag, så pass intressant är inte mitt liv!
2. ... ni kommer inte se några bilder på "dagens outfit". Too hot to show! ;)
3. ... gjorde den här bloggen för att kunna lägga ut bilder och gifar, som en fotoblogg helt enkelt!
Hope you'll enjoy!
(det verkar vara något knas med styckeindelningen, texten drar ihop sig när jag publicerar.. Otroligt frustrerande!)


Kommentarer
Nova!

Haha! Följer bloggen sådeså:))

2012-05-28 @ 06:33:46
URL: http://novis.blogg.se/
Johanna Kleppe

Det här med styckesindelning kan jag hjälpa dig med! Om du använder Mozilla Firefox som webbläsare när du bloggar så funkar det. Använder du Google Chrome så funkar det om du håller ner shift samtidigt som enter när du styckesindelar! Safari och Internet Explorer vet jag dock inte hur man tacklar... :)

Svar: Hallå! Du har ju också en sån "gif" eller rörlig header. Men din är så skarp, vilket inte min är.. Hur fick du den så?:)
None None

2012-05-31 @ 16:34:27
URL: http://methodacting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0